ألعاب أخري

بسنت حميده توضح حقيقه انسحابها من بطولة العالم

وضحت البطله المصريه فى سباقات ال100 متر ، بسنت حميده حقيقه انسحابه من بطولة العالم المقامة فى أمريكا.

و نشرت بسنت حميده عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك ” ، بوست توضح فيه حقيقه الانسحاب من بطولة العالم المقامة فى أمريكا.

و كتب بسنت :- للتوضيح عن الاخبار المتداوله الخاطئه ب قرار انسحابي من بطوله العالم المقامه في امريكا الان ، كل الناس عارفه اني اعتذرت عن بطوله افريقيا اللي كان موعدها قبل دوره العاب البحر المتوسط ب اسبوعين فقط ، وهي مده غير كافيه تمامآ للعلاج ، بسبب الاصابه ولكني قررت المشاركه في دوره العاب البحر المتوسط ب وهران علي مسؤليتي الشخصيه ، برغم الاصابه وكنت متواجده في مقر اللجنه الطبيه المصريه بالجزائر يوميا صباحا ومساء للعلاج طول فتره الاقامه لمده اسبوع قبل المنافسه ويمكنهم التاكيد علي كلامي وعلشان اقدر العب كنت باخد جميع المسكنات الممكنه من حقن مسكنه وبرشام وبنج رش وكل ما يخطر في بالكم علشان محسش بالالم وانا دلوقتي في مرحله العلاج الصحيح والتاهيل الجيد للتمكن خوض المشاركات الدوليه القادمه.

و أضافت بسنت : مكنتش حبا ابداا اني اتكلم ف الموضوع دا وكنت حبا اني اظهر الجانب الجيد فقط ، ولكن كميه الاخبار الخاطئه والتعليقات السلبيه الغير لائقه تطلبت مني ذلك .

و اختتمت بسنت : شكرا لمساندتكم الدائمه و أراكم قريبا في انتصارات دوليه قادمه وارقام قياسيه جديده تحت علم مصرنا الحبيبه.

و الجدير بالذكر ان بسنت حميده قد حصلت على ذهبيه فى سباقات ال 100 متر ، و سباقات ال200 متر ، فى دورة العاب البحر المتوسط.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى